wtorek, 25 grudnia 2012

Koniec kalendarza | ADMINIŻECO?!

 Dziś kończy się nasz adwentowy kalendarz, a w nim otrzymujemy 20 truskawek! Na co je wydacie?

***

ADMINIŻECO?

Nie mogę na razie dać foty, bo myszki mi nie działają, ale mamy zdobyć 10 000 prezentów! :|

A teraz rozwiązanie zagadki "Z kim udała się Maryja do Elżbiety?"

Z pośpiechem! *da! bum! tss!*
Taki suchar, że aż tost. D:

poniedziałek, 24 grudnia 2012

Futerko. | Wesołych świąt! :3

 Dziś w kalendarzu trzymacie beżowe futerko (kolor). Nie zrobię zdjęcia, bo nie wiem czy na pewno.

edit:
 Dzisiaj Wigilia, więc życzę wam wesołych świąt! :3
 A teraz zagadka:
Z kim udała się Maryja do Elżbiety?

Odpowiedź w jutrzejszej notce. *.*

środa, 19 grudnia 2012

Misiek z kalendarza + Nowa wiadomość od Adminów!

 Hej! :3

Może najpierw napiszę o wiadomości od Adminów.




Jak już mówiłem kilka dni temu, Tigrounette dodał wielowątkowości funkcję w Transformice. Niestety, to nie działa ze starą jednostkowego i musieliśmy stworzyć zupełnie nowy.Upiec dwie pieczenie przy jednym ogniu, Tigrounette kodowane to Adobe: że pozwoli mu dodać więcej funkcji w przyszłości, a Linux ma teraz swój własny Standalone! Aby przetestować możliwości, dodaliśmy nową funkcję dzisiaj: Teraz można otworzyć pop-up, aby omówić z przyjaciółmi i swoimi tribemates!Typ / tc otworzyć pop-up, aby porozmawiać ze swoimi tribemates i użyć / c *, aby rozpocząć rozmowę z jednym z Twojego znajomego!


****



 Misio w zęby i jazda! :3

poniedziałek, 17 grudnia 2012

Multithreading! czyli Wielowątkowość

 Dziś admini zostawili nam taką wiadomość:


Hey myszy!

Pewnie zastanawiasz się, co oznacza tytuł. Reasumując, jest to nowa funkcja w programie Adobe Flash Player, która podzieli duży obliczenia w małych różnych elementów, aby przyspieszyć grę.

Oznacza to, że irytujące lag będzie znacznie mniej powszechne, a gra będzie bardziej płynne i przyjemne!

Aby korzystać z tej nowej funkcji, należy zaktualizować wtyczkę Flash. Możesz to zrobić za pomocą poniższego linku:

http://get.adobe.com/en/flashplayer/

Możesz sprawdzić aktualną wersję Adobe Flash tutaj:

http://www.adobe.com/software/flash/about/


****

Good luck!

sobota, 15 grudnia 2012

Narcyzia Top Model, czyli: WY MNIE CHYBA NIE KOCHACIE


 A tak to się skończyło... :/

A ogólnie - obiecałam Spejsowi zdjęcia na blogu. <3 Oto one:


Ma i niech się cieszy <3

Zamrożona mordka. No co? Jest zima! :3

Stylizacja by Julitaw.
Wszystkie prawa zastrzeżone.
 A dzisiaj w kalendarzu... zamrożona mordka!  :D Pamiętajcie, można ją zdobyć tylko dzisiaj!

A ja nadal przypomina m o Narcyzia TOP MODEL, dzisiaj, 15:15. Czekam na was kwadrans akademicki na room'ie Narcyzia

piątek, 14 grudnia 2012

Ankieta zakończona! :3

 Pamiętanie jak ogłosiłam ankietę o evencie świątecznym?

Śnieżki! 0 (0%)
Kalendarz adwentowy 0 (0%)
Itemy 0 (0%)
Nowe futro 0 (0%)
Prezenty (no jasne, że tak!) 0 (0%)
Title 0 (0%)
To, że jest (wszystko!!) 5 (100%)



Wychodzi na to, iż najbardziej lubicie: WSZYSTKO. Aha, ciekawe. :3

Coming soon... Narcyzia Top Model!

środa, 12 grudnia 2012

12.12.12, myszki + Co w kalendarzu jest?! + Stare, świąteczne foty Narc

Dziś 12.12.12 i przez następne 100 lat nie będzie takiej daty. NIE ZMARNUJCIE TEGO!

Przypominam o NARC TOP MODELS.

W kalendarzu dziś TYLKO 20 serków. :C


Moje zeszłoeventowe foty. :3




niedziela, 9 grudnia 2012

NARCYZIA - Top Model 8)

Dowód na to, że powinnam być modelką!

I to nie dlatego, że to blog Pedzi. ;/


Chcecie być gwiazdkami bloga? Chcecie zaistnieć?
Wystarczy, że 15.12.12 o 15:15  wejdziecie na /room Narcyzia!
Gwarantowana "Profesjonalna" sesja z Mła (Narcyzia)!

Macie szansę! Nie zmarnujcie jej! :3

Foty Narcyzi i nie tylko! :3

Sesja z Juląąąąą




Sesja z Pedzią i innymi






sobota, 8 grudnia 2012

KOMENDY

/c GRACZ WIAD - szeptacz, wysyła prywatną wiadomość do gracza (alias /w)
/room NAZWA - przenosi do innego pokoju (alias /sala, /salon)
/music - wycisza (lub włącza) muzykę
/silence POWÓD - wyłącza szepty (z wyjątkiem znajomych)
/silence* POWÓD - wyłącza szepty
/room NAZWA - przenosi do innego pokoju (alias /sala, /salon)
/^^ - wyświetla informacje odnośnie klienta, etc. Zwykle bezużyteczne
/facebook - daje 20 serków
/mute GRACZ - blokuje wiadmości od gracza
/friend GRACZ - dodaje gracza do znajomych
/title NUMER - wyświetla listę odblokowanych tytułów, ew. zmienia tytuł na numer
/filtre - włącza/wyłącza filtr przekleństw
/vanilla - przenosi do pokoju z wyłącznie oficjalnymi mapami
/bootcamp - przenosi do bootcampu
/editor - przenosi do edytora
/totem - przenosi do edytora totemu
/menu - przenosi do menu
/profile GRACZ - pokazuje profil gracza
/ban GRACZ - banuje gracza z pokoju, po 10 banach gracz zostaje wyrzucony do pokoju
/nue - wyłącza ubrania
/watch GRACZ - wyróżnia gracza
/report GRACZ - zgłasza gracza do moderacji


KOMENDY PLEMIENIA

/t WIAD - wysyła wiadomość do plemienia
/mt - blokuje/odblokowuje czat pleminenny
/tk GRACZ - wyrzuca gracza z plemienia (nawet jeśli jest offline))
/rt GRACZ - rekrutuje gracza do plemienia

KOMENDY CHATKI PLEMIENNEJ

/np KOD - ładuje mapę
/npp KOD - ładuję mapę po obecnej
/sy GRACZ - zmienia sync (gracza odpowiedzialnego za synchornizację pozycji obiektów na mapie)
/ch GRACZ - ustawia następnego szamana
/neige - włącza śnieg
/musique LINK - ładuje muzykę z linku, musi on konczyć się na .mp3

Sopelki w kalendarzu!


A dziś w programie... SOPELKI NA UCHO!
Pamiętajcie, iż zdobyć je można tylko dziś!

Fana mycha w naszym Tribe!

 Dziś (dzięki mnie he he) do Tribe dołączyła na prawdę fajna osóbka - Podea aka. Pedzia.

Jeśli to czytasz, to witaj w Tribe Pedzia!

Fotki Julciii :33 i nie tylko

  Siemka :3
"GANGAM STYLE" z Sunjai-em
A oto foty:
xD
z Sun











z Narc

Wammpirowo.. :o

 i jeszcze raz z Sun

Jak wam się podobają fotki??
Odpiszcie w komentarzu. Narka :3

piątek, 7 grudnia 2012

poniedziałek, 3 grudnia 2012

Cekolaaadaaa i Świąteczno-czekoladowe wydanie Narcyzia Style!


 Jak już może zauważyliście, tajemniczym itemem jest... CZEKOLAA DO PYSZCZKA!


  Można ją dostać tylko dzisiaj, na mapie z Kalendarzem Adwentowym!

A oto mała sesja z udziałem tejże Czekolady:






A wy, macie tę czekoladę?

niedziela, 2 grudnia 2012

Starzy znajomi Narc :3

...Którzy twierdzą, że Narc ma kochufobię. ;/

Julitka

Kupa, Toxi i ja.

Zdjęcia robione sposobem "Przyczajona Narcyzia, ukryta Toxi". XD

Ptezenty i mapa eventowa!

Prezenty są przedstawione tak:

Prezenty na zwykłych/Na eventowej/Ilość zdobytych prezentów


Z eventu dostajemy wiele itemków, a także title, czyli tytuły.
Na mapce eventowej zdobywamy tytuły i prezenty z Kalendarza Adwentowego (serki, truskawki itp.). Gdy nie ma nas danego dnia, to po prostu prezentu nie dostaniemy. Na tej mapce, można również obdarowywać myszki, ale wtedy tracimy prezenty ze zwykłych mapek (niebieskie).Prezenty możemy dać także sobie. Za dawanie prezentów dostajemy title!


Jak wygląda kalendarz?


Pokażę wam jak być szamanem!

  Siema!
 Bardzo przepraszam za moją bardzo długą nieobecność, no ale wiecie <nauka> i szkoła...
 A teraz przejdźmy do posta:

1. Jeśli potrzebny jest przezroczysty przedmiot naciskacie na przedmiot naciskacie spacje i wtedy możecie go ustawić.
2. Kiedy chcecie coś unieruchomić podczas bycia szamanem bierzecie np.: deskę i naciskacie " b ".
3. A jeśli chcecie coś do siebie przyczepić za pomocą żółtego gwoździa, naciskacie " c ".
   Przy naciśnięciu " c " jeden raz gwóźdź będzie na środku, jak naciśniemy dwa razy gwóźdź będzie po prawej stronie np.: deski,  pudełka, po naciśnięciu " c " trzy razy gwóźdź będzie po lewej stronie.
4. Do przekręcania między innymi desek, używamy " x " i " z ".

A to jedna z budowli, którą można wykonać za pomocą powyższych informacji:
Powodzenia w budowaniu.
Narka :3. Postaram się coś jeszcze dzisiaj napisać.

Gdzie śnieg pada, tam śnieżki lecą...


Jak widzicie na święta śnieżki latają! Wystarczy klikać -E!

Bootcamp na profilu


Jak widzicie dodano nową statystykę; BOOTCAMPY!

A wy, ile ich już macie?

sobota, 1 grudnia 2012

Event świąteczny!




ZDOBYWAJ PREZENTY!

     ZDOBĄDŹ ITEM!      

I                       
KUP FUTERKO!