sobota, 20 października 2012

Title: "Vampire"

 Jak już zapewne zauważyliście, wiele myszy ma title Vampire. Też je chcecie? :D


Pamiętacie tę mapę?

 Koło norki jest skrzynia której pilnują duchy. Wejdźcie na nią i napiszcie 'bonbon'. Nawet jeśli zginiecie, to napiszcie! 


Narcyzia Style! - Halloween!

Siema!
Oto Halloweenowe wydanie Narcyzia Style! :3







I kilka innych "w terenie". XD



Ja to nazywam Bella i Edward. XD

czwartek, 18 października 2012

O co chodzi z tym.. "Watch"?

  Siema :3
 Ostatnio dowiedziałam się o /watch, więc wam o tym napiszę.
Watch - to funkcja, która sprawia, że wszystkie myszki są przezroczyste. Więc żeby było widać tylko naszą mysz wpisujemy: /watch <i nick np.:> Julciaaaaa.
Wtedy będzie widać tylko naszą myszkę:
A jeśli chcemy to wyłączyć wpisujemy: /watch.
Baay <3

Koko koko przeróbki spoko!

Siema!
Przerobiłam nasze logo!
Podoba się? :D

wtorek, 16 października 2012

Foty ze znajomymi :3

  Sieemka :3
Oto nowe foty:
Ja.
Darialol, Biijacz i ja.
Ja i Kreszik.



Fotki :3

Julciaaaaa.
Ja, Mikuso i Martynkax.

Ja i Mikuso.

poniedziałek, 15 października 2012

Myszki na wesoło

 Cześć!
Dawno mnie nie było.

 Postanowiłam stworzyć nową... serię (?) w której będę pokazywać sesje, które poprawiają humorek. W dzisiejszej notce dam coś z serii "Jestę szlachtę, a wy plebsę".

1
2
3
4
5

Na najśmieszniejsze zdjęcie (numer) można głosować w nowej ankiecie.

 Ja spadam na Anubisa. :3
Paaa!

niedziela, 14 października 2012

  Hayy
 Pokaże wam różne śmieszne albo fajne zdjęcia myszek, chomiczków (<3) i szczurków:


W cyrku? :D






















A może całusek? :*









Prawda, że moje uszy są śliczne? :3






Mi tam nie jest tak zimno...

Paaa paa *w*


piątek, 12 października 2012

Ta notka jest o: zmieniniu roomów, pisaniu na zielono do tribe itp.

  Sieemka :3
Jak już wiecie o czym będę pisać, to zaczynam:
 Jak zmienić room?
Na czat wpisujemy: /room np.: 1 albo /room 2 <to już zależy na jakim roomie/pokoju chcecie być. Jeśli chcecie wejść na roomy przez Menu, to naciskacie: Menu> i wciskacie pierwszą propozycję, czyli znów Menu, wtedy wyskoczą wam wszystkie popularniejsze roomy.

 Jak napisać coś na tribe?
Jeśli chcecie napisać coś do wszystkich graczy w tribe/plemieniu <jeśli w jakimś jesteście> piszecie na czacie: /t i daną wiadomość.

  Próbujcie <3
Bayy

sobota, 6 października 2012

Edytor Map!

  Haay
 Dzisiaj napiszę o tworzeniu mapek na Edytorze!
Jak to zrobić? Powiem wam że dosyć łatwo!
Więc tak:
1. Musimy uzbierać 40 serków.
2. Naciskamy "Menu"> "Edytor map".
3. Następnie tworzymy własną mapkę.
4. Naciskamy "Mysie obiekty"
5. Koniecznie na mapce ustawiamy "Mysią norkę", "Ser", "Start myszek" i ewentualnie "Start szamana"
Powodzenia :3

środa, 3 października 2012

Mister Października 2012 ._.

Ehh... Niech wam już będzie. .-.

OGŁASZAM KONKURS NA MISTERA PAŹDZIERNIKA 2012.

Zasady takie jak przy miss. Zgłoszenia za zdjęciem myszki w komentarzu. Wybieram ja i Julaaaaa.

I miejsce - 5 zdjęciowa sesja
II miejsce - 3 zdjęciowa sesja
III miejsce - 2 zdjęciowa sesja

Przykładowe sesje znajdziecie w "Sesje ekipy".

POWODZENIA

:C Zgłaszajcie się do Miss Października :C

  Siema :>
  Piszcie komentarze zgłaszajcie się, każdego chętnego ocenimy, każdy ma szansę na wygraną...
Jeżeli chcecie piszcie do mnie tutaj lub jeśli mnie spotkacie, piszcie na TFM na szepcie, piszcie jak byście chcieli nowe zdjęcia, "Sesje ekipy", dosłownie wszystko co chcecie :3

poniedziałek, 1 października 2012

Julcia stylee :3

  Siema :3
 Pokaże wam kilka moich nowych fotek..
Jeśli macie jakieś fajne swoje style, to piszcie w komentarzach co jest w składzie waszych ulubionych strojów na TFM, jeśli mi też się spodobają zrobię sobie fotke w takim stroju i zadedykuje wykonawcę :3
 <Szczegół, moje ulubione buźki: :3 i ^w^ XD>
      A oto nowe foty:

<3
...
^w^
^^

Narcyzia Style!

 Hej! :3

Mam kilka(naście) zaległych fotek, więc jej tu dodam. :D

























Podoba wam się?